سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان بر چهار پایه استوار است ، بر شکیبایى ، و یقین و داد و جهاد . و شکیبایى را چهار شاخه است : آرزومند بودن ، و ترسیدن ، و پارسایى و چشم امید داشتن . پس آن که مشتاق بهشت بود ، شهوتها را از دل زدود ، و آن که از دوزخ ترسید ، از آنچه حرام است دورى گزید ، و آن که ناخواهان دنیا بود ، مصیبتها بر وى آسان نمود ، و آن که مرگ را چشم داشت ، در کارهاى نیک پاى پیش گذاشت . و یقین بر چهار شعبه است : بر بینایى زیرکانه ، و دریافت عالمانه و پند گرفتن از گذشت زمان و رفتن به روش پیشینیان . پس آن که زیرکانه دید حکمت بر وى آشکار گردید ، و آن را که حکمت آشکار گردید عبرت آموخت ، و آن که عبرت آموخت چنان است که با پیشینیان زندگى را در نوردید . و عدل بر چهار شعبه است : بر فهمى ژرف نگرنده ، و دانشى پى به حقیقت برنده ، و نیکو داورى فرمودن ، و در بردبارى استوار بودن . پس آن که فهمید به ژرفاى دانش رسید و آنکه به ژرفاى دانش رسید از آبشخور شریعت سیراب گردید ، و آن که بردبار بود ، تقصیر نکرد و میان مردم با نیکنامى زندگى نمود . و جهاد بر چهار شعبه است : به کار نیک وادار نمودن ، و از کار زشت منع فرمودن . و پایدارى در پیکار با دشمنان ، و دشمنى با فاسقان . پس آن که به کار نیک واداشت ، پشت مؤمنان را استوار داشت ، و آن که از کار زشت منع فرمود بینى منافقان را به خاک سود ، و آن که در پیکار با دشمنان پایدار بود ، حقى را که بر گردن دارد ادا نمود ، و آن که با فاسقان دشمن بود و براى خدا به خشم آید ، خدا به خاطر او خشم آورد و روز رستاخیز وى را خشنود نماید . و کفر بر چهار ستون پایدار است : پى وهم رفتن و خصومت کردن و از راه حق به دیگر سو گردیدن و دشمنى ورزیدن . پس آن که پى وهم گرفت به حق بازنگشت ، و آن که از نادانى فراوان ، خصومت ورزید ، از دیدن حق کور گشت ، و آن که از راه حق به دیگر سو شد ، نیکویى را زشت و زشتى را نیکویى دید و مست گمراهى گردید ، و آن که دشمنى ورزید راهها برایش دشوار شد و کارش سخت و برون شو کار ناپایدار . و شک بر چهار شعبه است : در گفتار جدال نمودن و ترسیدن و دو دل بودن ، و تسلیم حادثه‏هاى روزگار گردیدن . پس آن که جدال را عادت خود کرد ، خویش را از تاریکى شبهت برون نیاورد ، و آن که از هر چیز که پیش رویش آمد ترسید ، پیوسته واپس خزید ، و آن که دو دل بود پى شیطان او را بسود ، و آن که به تباهى دنیا و آخرت گردن نهاد هر دو جهانش را به باد داد . [ و پس از این سخن گفتارى بود که از بیم درازى و برون شدن از روش کارى که در این کتاب مقصود است نیاوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 آبان 14 , ساعت 10:9 صبح
درمان ترکیبی همورئید

همانطور که در خیلی از بیماران درجات مختلف هموروئید دیده میشود و هر بیمار ممکن است به یکی از درجات هموروئید مبتلا شود ممکن هم هست یک نفر علائم هر 4 درجه را داشته باشد که در این صورت باید از روش های درمان ترکیبی استفاده شود پس از انجام آنوسکپی در بیمار می توان برای بخش هایی که بیماری در آنجا کمتر پیشرفت کرده از درمانcoagulation) ،IR) انعقادی و یا در ناحیه های درجه II از رابر بند  بهره برد و از محل های با پرولاپس وافتادگی مخاطی و پیشرفت زیاد پاکه های بواسیری از درمان همزمان با جراحی الکتروکوتری و جراحی لیزری بهره گرفت و یا در ?باره یک فرد بیمار با همورئید پیشرفته ?بعد از استپلر از درمان ترکیبی تکمیلی با لیزرIRC کمک گرفت.

برتری های درمان بواسیر به صورت ترکیبی :

1-پیشگیری از عارضه های احتمالی به دلیل انجام حداقل عمل جراحی مورد نیاز بر روی بیمار

2- امکان عمل اقدامات مداخله ای وسیع تر بدون بالا بردن خطر

3- به حداقل رساندن درد 

4-امکان عمل درمان های ساده تر به طور دراز مدت در بیمارانی که امکان برطرف کردن علت های زمینه ای (مانند یبوست) برای آنها مهیا نمی باشد و پیش بینی می گردد به صورت ناخواسته بیماری دراز مدتی خواهند داشت پس نباید از همان اول درمان حادی برای انها داشت 

5-  هزینه درمانی حداقل 

در مطب این حانب امکان بهره گیری از همه شیوه های مطرح روز موجود بوده و برای هر بیمار و برای هر وضعیت از بیماری، درمانی درخور و متناسب انجام می شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ